torsdag 20 oktober 2011

Såhär kan det se ut när jag nördar framför datorn. Bilden är en printscreen från en video som mitt hjärta filmade för någon månad sedan.
Vilket påminner mig om att jag måste knåpa ihop den där lägenhetsfilmen också, det går.. inte så bra. Har ingen lust helt enkelt. Sätter sådan press på mig, att jag MÅSTE göra den superflashig. Jag måste inte, jag vet det innerst inne. Huvudsaken är att jag klipper ihop filmen och slänger upp den på.. YouTube eller något sådant. M's föräldrar (och förmodligen många andra) är nyfikna på hur lägenheten ser ut. Tycker inte att lägenheten gör sig bra på bild.
Inom sin tid! Kanske ska fippla med den nu ikväll/inatt? Kan ju börja lite smått i alla fall så slipper jag känna pressen senare.

Ja, vi har ett helt berg med kuddar.
För att fylla ut stora sängen och kunna ligga nära, nära. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar