fredag 21 oktober 2011

chinese, tyrolese, on your knees, look at these

Jag fruktade att klänningen skulle vara för stor för mig. Den ÄR för stor!
Jag har nålat klänningen på sidorna, men ändå är den lite för stor. Ena ärmen är tightare än den andra, den andra ärmen är väldigt lös istället.
Men jag förväntade mig inte så mycket från den här klänningen, one size passar aaaldrig mig. Alltid lite för stort på något ställe. Jag är å andra sidan inte särskilt proportionerlig heller.

Här är en "smygtitt" på klänningen i alla fall. Nu ska jag slänga av mig den, för underkjolen kliar, haha. Jag ska fortsätta nåla den senare och se om den passar mig lite bättre efter det.


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. :D Any luck making it fit better? Looks good either way :3

    SvaraRadera