tisdag 29 november 2011

day 2

Men tack jag vet, fan vad ful bild, haha!
Jag körde 50 minuters plyometrics idag (10 minuter i slutet var stretch och nedvarvning, men jag pallade inte, får jag nog ångra imorgon..).
Om jag kunde stå efteråt? Nä. Jag kunde knappt sitta ner heller.
Svetten rann verkligen på mig. Jag ser väldigt torr ut på bilden dock, men allt går väl inte att fånga på bild. Hade min svetthandduk på skallen till slut under de sista två övningarna, annars kunde jag inte se någonting för svetten rann ner i ögonen på mig.
Imorgon är det dags för shoulders & arms, jag kommer kanske byta ut det passet mot yoga faktiskt och ta shoulders & arms i övermorgon. För fy fa-an vad mina armar är döda efter gårdagens mördande. Får se hur det känns imorgon helt enkelt.


1 kommentar:

  1. Fast tvådagarsträningsvärken (träningsvärken som man har två dagar efter att man tränat alltså) brukar vara den värsta. ;)

    SvaraRadera