onsdag 19 oktober 2011

nostalgic 2010

Film från Malaysia när vi firade M's kusins födelsedag vid stranden.
http://www.youtube.com/watch?v=dy3nvcxkCLw

Det här var mitt 2010. Jag höll på att gå ner i vikt, byta hårfärg och framförallt njuta av livet.
Skolan var slut och jag och M åkte till Malaysia för att hälsa på hans släkt, det blev en lååång vistelse och jag älskade varje sekund!

Lata dagar vid havet med hunden avslutades oftast med öl och trevligt sällskap på båtklubben
.

Vi tog även längre miniresor, vi åkte ut i djungeln och hälsade på söta djur bland annat.Bilden på statyn togs i Singapore.

Det fanns massor med god mat överallt, och mindre god mat på sina ställen. Men vem kan motstå teppanyaki?

Kuala Lumpur var helt sinnessjukt. Roligt alltså. Vi åkte på en dagstur till Genting, ett stort nöjescenter uppe bland bergen och molnen.

M bevisade att han var starkast på stället. Jag finner dessa bilder väldigt underhållande.

Mycket trötta på flygplanet, vad vacker man är när man sover sittandes. ;)

Vi var också i Brunei ett par gånger. Och sedan Tyskland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar