onsdag 30 november 2011

Idag är jag trött, på det mesta. Känns som att jag ska be om ursäkt för att.. jag vet inte, att jag vill göra någonting med mitt liv. Komma någonstans, även om det går långsamt. Men jag jobbar ju verkligen på att göra alla nöjda, vilket tydligen inte fungerar sådär jättebra. Jag gör mitt bästa, så jag kan ju inte säga att jag har misslyckats.

Har ett mellanlångt brev jag måste hinna skriva innan helgen också, plocka lite i bildarkivet från året som har gått och skicka iväg ut i cyberspace.

Kroppen värker från veckans två träningspass och om en halvtimme sätter jag igång igen med det tredje, vet ännu inte om jag vill köra shoulders & arms eller yoga X. Hade varit lite halvskönt med shoulders & arms för att stretcha ut mina stackars armar och axlar, men det blir ju bara värre sen. Yoga X lockar mest, men det hade varit skönt att ta den imorgon när jag är riktigt stenslut.
Vem vet, yogan kanske är jobbigare än shoulders & arms? Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar