fredag 28 oktober 2011

Ogillar webcambilder. Väldigt smidigt när man inte orkar böka med kameran dock.
Har ni sett en mer flottig tjej någonsin? Så går det när man vill byta hudfärg.
Provsmakar vinet också, haha. Fail. Och jag måste bajsa.
Känns som att vi är redo för halloweenfest imorgon, lite snabb undanröjning i köket imorgon bitti och sedan kan vi förhoppningsvis koppla av, eller stressa. Who knows?

Systems thumping, party jumping, shorty, she's a perfect 10.
She rock her hips, then roll her hips, then drop it down like it's nothing.
She shaped just like an hour glass, she see how fast an hour passed.
Time flies when I'm on that ass but I won't put our shit on blast.

Work it like a pro, sit and watch it go.
Do her thing all on the floor, she bounce it fast and shake it slow.
So sexual incredible, she beautiful, she edible.
I got her, I won't let her go, I ain't seen nothing, better yo.

Look at how she twurk it, the way she work it..

5 kommentarer:

  1. Neger-Nathan! Fasen vad gott med vin. Man kan ju tänka att jag inte borde tycka det med tanke på förra helgens bravader, meneeeh... :(

    SvaraRadera
  2. Jag bjussar på ett glas eller två om du krälar hit i leran! ;D
    Och ja, neger neger neger.

    SvaraRadera
  3. Om jag krälar till Uppsala så vill jag då minst ha tre glas! ;P

    SvaraRadera
  4. Jag är inte den som är den, snål är jag icke!

    SvaraRadera