måndag 17 oktober 2011

nostalgic 2009

Även detta år är det lite ont om bilder, kameran var fortfarande ingen favorit. Men det här året såg i alla fall desto ljusare ut, även om det var turbulent.
Jag startade året i Sälen där vi firade M's födelsedag, jag fyllde 19, tatuerade mig för första gången, sedan vidare till Rumänien under sommaren.. Skapade ett underverk som alltid får mitt hjärta att slå dubbelt av stolthet! :D

Dessa bilder från den här coola festen är egentligen från 2008, men av någon anledning låg de bland alla bilder fån 2009. Lägger upp dem nu. Grym fest!

Här är stugan vi hyrde veckan vi var i Sälen, stor och mysig!
Jag träffade M's kompisar från Holland och de var över all förväntan!
Random bild på en balkong.
I Rumänien hälsade vi på M's familj och vi busade i poolen med småtjejerna och åkte till Constanta där vi hade ett par ljuvliga dagar vid stranden.

Den här bilden är också från 2008, nyår till och med!
Slänger upp den i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar