onsdag 26 oktober 2011

Jag och pojkvännen cyklade runt en hel massa idag i höstkylan. Var inne på en second hand-butik och vi fyndade ett pussel, en bok och den här mysiga koftan/västen. När jag kom hem såg jag att den hade lite vit målarfärg på sig nedtill till vänster. Men den är skitmysig och kan vara kul att chilla omkring i hemma. För 40 kronor är det värt det, även när pengarna går till ett barnhem i Tadzjikistan.

Köpte även ett nytt schampoo som jag ska testa, från Franck Provost. Jag har hört mycket bra om den här produkten, så jag slog till på en stor flaska.
Hårfärg blev det också, hittade ingen hårtoning där vi var. Men hårfärg får duga. I färgen mellanbrun, men man ska tydligen bli väldigt mörk utav den vad jag förstår av färgskalan på paketet. Så ikväll ska jag klippa håret och färga det mörkare. Håll tummarna för att det blir bra!
Just ja, jag rökte en cigarett idag. Väldigt underligt kändes det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar