torsdag 27 oktober 2011

Hahah! Påminn mig att aldrig göra före och efter-bilder igen.

Före (till vänster): Riktigt ljust upptill (orange) och mörkt i topparna (rött). IRL såg det inte alls lika rött och missfärgat ut, utan bara om man fotade med blixt. Edit; Borstat, ostylat hår.

Efter (till höger): En jämn mellanbrun färg (utan röda nyanser), topparna är inte mörkare, det beror bara på att håret är så tjockt just där och blixten på kameran ville inte fånga upp ljuset. Några ljusa slingor lyser fortfarande igenom med en ljusbrun färg, ingenting jag stör mig på.
Edit; Oborstat, ostylat, out of bed-hår. Efter färgningen och duschen igår kväll så gjorde jag absolut ingenting med det. Därför ser mitt hår vågigt ut på sina ställen, vilket får min frisyr att se helt ojämn ut.

Man ser i alla fall tydligt att det har skett en förändring, håret är mycket fräschare, något kortare (3-4 cm), tjockare och färgen är äntligen jämn!
Att jag ser blekare ut får man ju ta. ;) Dags att börja jobba på solbrännan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar